luni, 16 noiembrie 2015

Ardeal paradisul meu de poveste din Romania

Ardeal paradisul meu de poveste din Romania

Ardealul imi daruieste sentimente minunate este locul din tara de unde nu as mai pleca niciodata
Desi nu am colindat tot Ardealul nu imi pot schimba aceasta parere un sentiment care nu poate fi descris in cuvinte
Sunt convinsa ca tu drag cititor te intrebi ce sustinere are marturia mea......
Ardeal ascunde o ambianta care e peste tot la fel de frumoasa prin ceea ce ea ofera

  • liniste 
  • locuri peisaje de vis
  • buna dispozitie 
  • zambete veselie
  • Oameni cu un caracter deosebit de frumos
Imi permit sa spun asa NU vreau sa para pompos eu asa gandesc Ardeal este un curcubeu bogat in magie
Aceata poveste este spusa din toata inima mea cu nemarginita dragoste penttru PARADISUL MEU DE POVESTE ROMANESC




Ciao dragii mei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu