luni, 22 februarie 2016

Bebelusii din Arges

Dragii mei

Eu ador copii
De aceea nu am putut ramane indiferenta apropo de cazul bebelusilor din Arges
Sunt absolut socata ca in ciuda faptului ca suntem o tara europeana nu exista nivelul de civilizatie si competenta necesar pentru asta
Aici trebuie facute lucruri concrete spre imbunatatirea unui intreg sistem al Sanatatii tocmai pentru a nu se mai ajunge in astfel de situatii Sa moara copii nevinovati care sa lase in urma lor familii cu o durere in suflet de nedescris
Pentru asta ar trebui sa existe un lucru simplu dupa parerea mea o buna comunicare intre instutile statului care sa concretizeze dupa rezultate mai bune care nu pot fi obtinute peste noapte ci incet dar sigur

Am dreptate?

Ciao dragilor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu