vineri, 10 februarie 2017

Amintiri de vis din live-ul meu din grupul dedicat lui Emilian condus de Lacra Strungariu partea I

Multumesc din tot sufletul meu Lacra Emilian si tutiror celor care m-au facut sa traiesc clipe magice

Iata un mic remember Va urma toata discutia sa fie aici

"Lăcră Strungariu · 32:09 Se uita Emilian la tine maa"  (intrebam daca se uita pe live)
"Emilian Mihai Nechifor · 37:06 Îți mulțumesc frunos" (aici afla ca i-am dedicat un blog si un vlog)
Ma invita la concertele lui "Emilian Mihai Nechifor · 45:54 În care voi participa și eu cu siguranta te voi recunoaste"
"Emilian Mihai Nechifor · 35:15 Da.te rog .aștept cu drag" ii sugeram ce coveruri mi-ar placea sa faca in gluma i-am zis sa facem unul impreuna el "Emilian Mihai Nechifor · 1:01:48 Cu drag"
Emilian Mihai Nechifor · 41:45 Draga mea.te apreciez din tot sufletul pentru ca ești deschisa și nu te ascunzi.problema ta de sănătate nu ne afectează cu nimic noi și respectiv eu suntem alături de tine și îți suntem prieteni.aici toți suntem uniți.
Emilian Mihai Nechifor · 42:50 Vei reuși. Dacă îți dorești cu adevărat vei reuși! ma indeamna sa imi urmez visele sa lupt pana la capat
Si acum surpriza de final  
"Emilian Mihai Nechifor · 44:14 Cu mare drag .când voi trece prin Sibiu ne vom vedea"



Ce imi pot dori mai mult ? Emilian ma apreciaza tine la mine am castiga un mic loc in inima lui si am noi prieteni minunati pe care sper din inma sa nu ii pierd vreodata 

Va iubesc mult dragii mei 

Te ador Emiliannnnn

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu