miercuri, 15 iunie 2016

Facebook pasiune personala necesitate profesionala

Facebook pasaport virtual! 

Trebuie sa recunoastem ca, desi Facebook,a fost creeat la inceputurile sale, pornind de la ideea de-ai aduce impreuna, in lumea virtuala, pe oameni, pentru a inlatura distantele, putand chiar saPromovarea pe Facebook este esentiala pentru o afacere de succes in ziua de azi.
 fi in real contact cu cei dragi, indiferent in ce colt al lumii te afli, Facebook a devenit cea mai puternica retea de social media, chiar daca pe langa ea, exista nenumarate retele interesante sau nu.
Eu una prefer Facebook, cand vine vorba de orice activitate, profesionala sau personala.
In ziua de azi Facebook a devenit si metoda de contact rapid atunci cand vrei sa fi in legatura cu cineva.
Mai curand verificandu-si Facebook-ul decat E-mailul
Asa ca, daca ai o afacere, vrei o dezvoltare rapida si de succes, trebuie sa ai Facebook, pe langa un site bine optimizat responsive, pentru a putea fi accesat usor de pe toate device-urile, (este obligatoriu sa ai site dar si Facebook, se complecteaza, nu se exclud unul pe celalalt).
Intrebarea vine cand trebuie sa alegi, cum te promovezi pe Facebook, in forma gratuita sau platita?


Am sa incerc sa raspund, la aceste intrebari:
Voi avea succes garantat daca ma promovez in forma de campanie gratuita pe Facebook?

Varianta 1 Da ,daca ai in lista peste 1000 de prieteni, care sa dea “share” paginii de Facebook.
Varianta 2 Nu, daca nu are un continut atractiv si nu este share intens datorita lipsei de noutati.


Voi avea succes garantat cu o campanie platita pe Facebook?


Categoric da, pentru ca alegand acesta varianta, iti poti atrage un public mare si divers, la un pret accesibil, nu doar sa te bazezi pe prietenii tai sau prietenii lor, in cazul in care acestia dau share paginii tale, deci merita sa faci o astfel de investitie, daca vrei sa mergi la sigur si afacerea ta sa aiba succes.


Sper ca acest articol sa contina informatii interesante si totodata utile pentru voi 

Pe curand dragii mei!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu