joi, 9 iunie 2016

Inima Ardealulul,Cluj oras de suflet!



Inima Ardealulul,Cluj oras de suflet!







As putea trai, o viata in Cluj.

Am fost fermecata de el din prima clipa, de frumusetea acestui oras, care face parte dintr-o poveste nobiliara, (aici e o parere personala).
Fiecare loc de acolo, are ceva unic, indiferent cat de simplu pare a fi acela.
Atunci cand privesti locurile de acolo, iti doresti sa poposesti cat de mult poti cu fiecare, aflandu-i toata povestea.
Iti doresti ca plimbarea prin el, sa nu se termine niciodata.
Desi sunt multe feluri, de a prezenta viziunea asupra unui lucru, eu am ales s-o fac cu sufletul.
Asa ca haideti sa va povestesc, despre locurile care imi plac cel mai mult.

Centrul pentru stilul sau arhitectonic.








Gradina botanica pentru peisajele sale.










    Opera pentru ca intri intr-un loc, care spune nenumarate povesti, prin felul cum arata dar si prin spectacolele, pe care ni le ofera.




Pe curand dragii mei, Juanyanna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu